Пътуваме по Околовръстното след Бояна в тунели
13:46, 17 юли 15
25
525
Шрифт:
Причината е, че по съществуващото трасе вече има много сгради и отчуждаването им би струвало скъпо. Според идейния проект, по думите на Павлова, след първия тунел ще има и мост - най-вероятно над бул. “Цар Борис III”, по който все още има доста трафик от Перник и югозападна България. Допълнителни съоръжения се предвиждат и до края на трасето - автомагистрала “Люлин”. Индикативната цена е около 200 млн. лв., без в тази сметка да са включени отчуждаванията.
Участъкът от ж.к. “Младост” до АМ “Тракия” също няма да е евтин, каза Павлова. Процесът по изграждането е в по-ранна фаза. Министърът съобщи още, че в график върви и ремонтът по Западната дъга на Околовръстния път.
Добави коментар