„Булсатком“ и НВО-България спорят за пари
14:08, 17 юли 15
25
432
Шрифт:
Те твърдят обаче, че от полунощ сигналът е възстановен към „Булсатком“. От оператора зависи да направят технически необходимото, за да възстановят подаването на услугата към клиентите си, обясни Мария Бонева, маркетинг мениджър в НВО България.
В „Булсатком“ не потвърдиха, но и не отрекоха, че спорът е за пари. Официалната информация там се дава от операторите, коит ообслужват клиентите по телефона. От там обявиха пред София Topnovini.bg, че прекъсването е заради това, че не е подновен договорът между двете компании.
„Нямаме такава информация“, беше лаконичният отговор на служителката на въпрос дали наистина спорът е за забавени плащания.
Тя обаче увери, че се надяват до няколко дни проблемът да се реши.
„Булсатком“ ще обезщети клиентите си, които са предплатили услугата, ако до края на месеца не се възстанови излъчването, като им възстанови част от сумата. Дотогава клиентите ще бъдат компесирани с това, че ще гледат други платени филмови канали на оператора, обясниха от там.
От НВО пък уточниха, че клиентите могат също да ползват НВО GO - над 2 000 часа НВО и Синемакс съдържание през устройства, свързани с интернет, в това число и смарт телевизори, услугата по принцип е безплатна към НВО абонамента.
От там припомниха, че договорът с "Булсатком" е до края на годината и не са настъпили никакви обстоятелства, които да налагат преподписването му. Те спират предупредително сигнала за час вече околомесец. Не скриха, че ако "Булсатком" не се издължи, вероятно ще предприемат и други действия.
Добави коментар