Над 50000 клиенти обслужи НАП В.Търново за половин година
10:05, 18 юли 15
25
409
Шрифт:
9368 клиенти посетиха териториалната агенция по въпроси, свързани със здравно-осигурителния статус. Други 2191 души го направиха заради необходимост от издаване на удостоверения, 940 – за получаване на информация, а 195 – за копия от документи. За 2164 клиенти причината е била уточняване на задължения по справки, получени чрез електронната услуга "Справки за задължения", а 2733 – направиха регистрация или промени в нея.
1899 са посетили НАП за потвърждение на заявление за подаване на документи по електронен път, а 3063 – за да им бъде издаден ПИК /персонален идентификационен код/. В Агенцията за приходите във Велико Търново средното време за изчакване на клиент за полугодието е 10 минути, а 8 мин. - за обслужването му.
За същия период осъществените оперативни проверки на територията на цялата териториална дирекция са 1020. Съставени са 139 акта за установяване на административни нарушения и са издадени наказателни постановления за общо 49170 лв.
От НАП припомнят на всички търговци и институции, които издават билети срещу своите услуги, че остават няколко дни, за да закупят и регистрират в НАП касов апарат, с който да отчитат продажбите си след 20-ти юли.
От 21-ви юли касовите бележки ще са задължителни при продажбата, например, на билети за посещение на театър, музей, спортни събития и концерти. Това гласят промените в Наредба Н-18 от 2006-та година за регистриране и отчитане на продажби в търговските обекти чрез фискални устройства.
Добави коментар