Боливудски актьор ще рекламира България в Индия
14:29, 21 юли 15
25
395
Шрифт:
Относно възможността на Плевен да бъде притегателен туристически център министър Ангелкова заяви, че градът ни има огромен потенциал. В Плевен и областта има много културно-исторически паметници, които биха могли да привличат туристи, има и възможности за здравен туризъм.
Николина Ангелкова добави, че дискусиите на тема «Бранд България» са важни, тъй като трябва да се чуе какво местната власт, бизнеса, браншовите структури смятат, че може да се направи така, че страната ни да бъде място, което си заслужава да бъде посетено.
Министърът на туризма коментира и един интересен факт - България е на трето място по брой открити артефакти на нейна територия и то като се има предвид, че има още неоткрити места и тепърва има още много работа за археолозите. В тази челна позиция България е заедно с Италия и Гърция. Затова и от Министерството на туризма ще акцентират върху реклама на културно-историческите маршрути, които са най-разпознаваеми и достъпни за посещение.
За да бъде България по-добре позната като туристическа дестинация ще се наблегне и на дигиталната реклама и маркетинг.
На срещата днес кметът проф.д-р Димитър Стойков направи презентация на туристическата стратегия на Плевен до 2020 г. Той подчерта, че усилията на местното ръководство са насочени към реализиране на идеята да бъде привлечен голям инвеститор, който да изгради комплекс в началото на прк «Кайлъка».
Участниците в срещата попитаха за възможностите за кандидатстване по проекти и програми за развитие на туризма. Беше акцентирано за това, че Плевен може да бъде център на здравния туризъм у нас.
Добави коментар