НАП-Русе обещава справедливо отношение на клиентите си с нова Харта
13:18, 29 юли 15
25
728
Шрифт:
НАП обнови досегашния си стратегическия документ, за да отговори на съвременните изисквания в сферата на обслужването и да отрази развитието на Агенцията през последните години.
Днес директорът на офиса на НАП в Русе Йордан Йорданов от името на служителите в него валидира документа за модерно отношение към клиентите от региона. Плакат с подписа му е изложен на видно място в салона за изчакване, а други са разлепени по всички етажи. На бюрата на служителите по работните местата за обслужване има разположени хартиени пирамиди с новия текст на Хартата.
„В хартата НАП открито заявява приоритета си за насърчаване на доброволното изпълнение на задълженията за плащане на данъци и осигурителни вноски и ангажиментите на всеки от екипа на агенцията за справедливо и равнопоставено отношение към клиента. Редом с това са посочени и ангажиментите, които бизнеса и гражданите имат към държавата и служителите на агенцията. Документът публично заявява визията на агенцията за следващите години и готовността ни да се развиваме, служейки на обществото“, заяви при утвърждаването на обновената Харта изпълнителният директор на НАП Бойко Атанасов.
С нея служителите на Агенцията поемат отговорност да реагират своевременно, когато са допуснали грешка. В документа са описани и очакванията към клиентите за спазване на данъчното и осигурително законодателство и взаимно уважение.
Последни новини

Най-новите продукти на Apple – скоро в А1
18:28, 10 сеп 25 / А1
А1 първа в България предлага на своите клиенти възможност за следене на средна скорост в реално време
16:56, 10 сеп 25 / А1
A1 празнува 30 години с нови тарифни планове за повече свобода и забавление
18:59, 04 сеп 25 / А1
Добави коментар