Ангелкова: 57 лв за чадър и шезлонг е абсурдна цена
10:42, 16 авг 15
25
406
Шрифт:
По думите й, ако страната не предлага добра туристическа услуга, отливът на туристи ще бъде осезаем, намеквайки, че цената на чадъра и шезлонга е сред определящите за качеството на туристическа услуга. Ангелкова заяви, че министерството обмисля различни варианти и търси баланс между интересите на концесионерите и хотелиерите и туристите.
„Всичко, което виждаме и което се случва в момента на Българското Черноморие, показва, че трябва да се направи нещо и трябва да има промяна от сегашния механизъм на работа”, каза Ангелкова. По думите й, туристическият бранш изобщо не е против тази концепция. „Ние сме предвидили различни варианти. Там, където не е възможно за потребителя те да бъдат безплатни, да бъдат на някаква минимална цена, ако е възможно”, уточни тя.
Според министъра едно от най-добрите решения за проблемите на морския туризъм е засилването на превенцията и контрола и призова за обединение на усилията на държавата и туристическия бранш.
Същевременно представители на туристическия бизнес по Черноморието се оплакаха от спад в броя на нощувките, множество проблеми и цялостна криза в сектора.
„Проблемите са ясни, но не можем да виним това министерство. Туризмът в момента е лодка, пълна с пробойни, в която всеки гребе в различна посока. Ние трябва да гребем в една посока”, коментира Радостин Дачев от клуба на хотелиерите в Слънчев бряг. „Ако е криза, трябва ни кризисен щаб и кризисен бюджет“.
„Проблемите на туризма са едни и същи от много години - нелоялните таксита и лекари, сергии с чорапи и гащи, шума от заведенията. Комплексът има лошо име заради тези проблеми”, заяви несебърският хотелиер Венелин Ташев.
По повод намалелите нощувки министър Ангелкова коментира, че страната ни в момента договаря сезон 2016, за да може още от сега да станем предпочитана туристическа дестинация.
„Трябва общият имидж на предлаганата туристическа услуга да бъде добър. Най-добрата реклама е от уста на уста”, добави министър Ангелкова.
Добави коментар