Туристи се оплакват в КЗП от цени в евро и липса на основни услуги

14:01, 16 авг 15 25 310 Шрифт:
Topnovini Автор: Topnovini
Комисията за защита на потребителите (КЗП) е получила около 60 оплаквания от туристи в приемните си по Черноморието от началото на сезона, каза председателят на комисията Димитър Маргаритов пред БНР. 

Най-често хората са се оплаквали от разминаване на очакванията, свързани със сключения договор. В различни хотели комисията е установила, че липсват основни услуги, които са задължителни за определената му категория. 

По думите на Маргаритов в този случай се предприемат действия по налагане на санкции, информиране на министъра на туризма за разминаванията и уравняване на категорията на обекта спрямо качеството на предоставяните в него услуги.

Оплакванията срещу получаваните в заведенията услуги са свързани най-вече с менютата - липса на информация за грамажа или посочване на цените в евро, вместо в български лева, както е задължително по закон.

От Комисията са поискани и над 100 консултации по въпроси, свързани със защитата на потребителските права. 

Председателят на КЗП посъветва потребителите да пазят документите за туристически пътувания и при проблем да се оплакват в Комисията или в Европейските потребителски центрове. 

От началото на летния сезон КЗП има приемни в Каварна, Китен и Приморско, а предстои откриване и в Обзор. 

Добави коментар

Моля попълнете вашето име.
Top Novini logo Моля изчакайте, вашият коментар се публикува
Send successful Вашият коментар беше успешно публикуван.

Реклама