Туристи се оплакват в КЗП от цени в евро и липса на основни услуги
14:01, 16 авг 15
25
310
Шрифт:
Най-често хората са се оплаквали от разминаване на очакванията, свързани със сключения договор. В различни хотели комисията е установила, че липсват основни услуги, които са задължителни за определената му категория.
По думите на Маргаритов в този случай се предприемат действия по налагане на санкции, информиране на министъра на туризма за разминаванията и уравняване на категорията на обекта спрямо качеството на предоставяните в него услуги.
Оплакванията срещу получаваните в заведенията услуги са свързани най-вече с менютата - липса на информация за грамажа или посочване на цените в евро, вместо в български лева, както е задължително по закон.
От Комисията са поискани и над 100 консултации по въпроси, свързани със защитата на потребителските права.
Председателят на КЗП посъветва потребителите да пазят документите за туристически пътувания и при проблем да се оплакват в Комисията или в Европейските потребителски центрове.
От началото на летния сезон КЗП има приемни в Каварна, Китен и Приморско, а предстои откриване и в Обзор.
Добави коментар