КЗП забрани на производител на храни да рекламира несъществуващи намаление и продукт
11:10, 18 авг 15
25
329
Шрифт:
Проверка на КЗП е установила, че производител, чието име не се посочва, рекламира чрез билбордове по пътищата намаление на цената на неин продукт, плюс още един, който реално не присъства в нейното портфолио и по този начин заблуждава клиентите, че могат да си го купят с 15% по-евтино.
„На практика от нея не става ясно дали намалението от 15% е калкулирано в цената, на която продуктът се предлага в търговската мрежа, или отстъпката трябва да се прилага към всяка конкретно оповестена цена във всеки конкретен търговски обект на касата от самия продавач“, посочва КЗП.
По време на проверката компанията производител е уточнила пред КЗП, че става дума за намаление от 15% на цената за дистрибутори и търговски вериги, но от посочените вериги за заявили, че не участват в кампанията и формират продажната цена за своите обекти по собствени критерии.
Добави коментар