Започна кампания за смяна на енергодоставчиците
11:53, 14 сеп 15
25
682
Шрифт:
Идеята на създателите е обединени групи от бизнес потребители да се възползват от възможността да получават ток на по-изгодни цени.
„Очакваме да се постигнат около 12-15% по-ниска цена за електроенергия в сравнение с цените, които фирмите плащат в момента на регулирания пазар“, обяви Топузов.
По думите му смяната на доставчика не е изгодна за битовите потребители, тъй като цените за битови клиенти в момента са по-ниски от тези на свободния пазар.
Кампанията ще се проведе на територията на Западна България и по-конкретно на терена, където работи ЧЕЗ Разпределение. Тя ще продължи до 30-и октомври. След това ще бъде проведена конкурсна процедура за получаване на оферти от алтернативни доставчици на ток.
За първите 7 месеца от началото на работата на energienpazar.bg са обработени запитвания за над 50 000 мегаватчаса. Към момента сайтът предлага оферти на 10 лицензирани търговци.
Добави коментар