EVN набира кандидати за втори мандат на „Клиентски съвет“
14:40, 14 сеп 15
25
429
Шрифт:
За участие може да се кандидатира всеки пълнолетен гражданин, който ползва услугите на дружеството по доставка на електроенергия. Съставът на „Клиентски съвет“ е от максимум 24 участници. Участието е доброволно и безвъзмездно, EVN покрива пътните разноски до и от мястото на провеждане на срещите, които са минимум два пъти годишно.
Достатъчно е кандидатите да изпратят до компанията писмено заявление за участие в свободна форма със следната информация: лична мотивация за участие, трите имена, клиентски номер или ИТН (измервателна точка номер), населено място, адрес, телефон и лична мотивация за участие
Кандидатите могат да изпращат своите заявления до 15 октомври 2015 г. включително по един от следните начини: по имейл на адрес [email protected], по факс, по поща на адреса на компанията или на място във всеки офис на EVN.
За да бъдат отразени в максимална степен потребностите на всички клиенти, участниците в Клиентски съвет ще се избират при стриктно спазване на изискванията за равнопоставеност и максимално широко покритие на лицензионната територия на дружеството в Югоизточна България.
EVN България стартира „Клиентски съвет“ през есента на 2013 г. под мотото „Вашите идеи създават промяна“. От тогава досега се проведоха 4 заседания на „Клиентския съвет“, в рамките на които се дискутираха теми, свързани с дейността на компанията и възможности за подобряване на клиентското обслужване.
За тези две години участниците в „Клиентски съвет“ са дали над 40 предложения към компанията, част от които са вече изпълнени. Сред реализираните предложения са преработване на част от информацията на интернет страницата на компанията, в интернет платформата за плащания „EVN Онлайн плюс“, формуляри и др.
Добави коментар