„Черният петък“ се оказа не толкова черен
16:26, 27 ное 15
25
445
Шрифт:
Социалните мрежи станаха арена на гневна разправа най-вече с една от най- рекламираните у нас ритейл компании, която търгува с широка гама продукти – от книги, детски играчки, до почти всякакъв вид техника. „Фейсбук“ се напълни със снимки на намаленията на въпросния интернет търговец. Оказа се, че немалка част от „евтините“ продукти могат да се намерят при други търговци на доста по-ниска цена.
Някои недоволстват, че още в първите минути на кампанията продукти са се оказали изчерпани. Появиха се съмнения дали изобщо е имало такива намалени продукти или пък че количеството им е било минимално.
Други споделят, че въпреки кампанията „черен петък“ са се натъкнали на същите намаления, обявени от преди дни или седмици.
Междувременно част от сайтовете на подобни търговци не издържаха на засиления интерес и блокираха.
Моловете в София пък се оказаха меко казано окупирани отвътре и отвън. Огромните задръствания около търговските центрове не спряха през целия ден и създадоха хаос.
По-рано председателят на Комисията за защита на потребителите Димитър Маргаритов обяви пред БНР, че проверките включително и за „черния петък“ са започнали още от началото на седмицата.
„Екипите ни са на терен. Имаме случаи под формата на намаление да се продават стоки на реалната им цена всъщност, невинаги намалението е реално. Най-важното в онлайн търговията е гарантирането на правото да се върне стоката в срок от 14 дена от получаването ѝ. Ние проверяваме дали търговците гарантират това право на клиентите си, както и дали търговците са реални и дали са посочили координатите си, за да се свържем с тях“, обясни той.
Добави коментар