Преструктурират общинската администрация в Шумен
17:03, 18 яну 16
25
340
Шрифт:
Дирекция “Инспекторат” ще бъде закрита. Структурата ще се преобразува в отдел “Чистота” към дирекция “Устройство на териториите” Щатът от 15 бройки на Инспектората се запазват, а звеното ще бъде ръководено от главен инспектор. Към него ще работят още двама старши инспектори и 12 инспектори “Контрол по чистотата”. Общият бюджет на отдела за 2016 г. е 130 хил. лв.
Мотивите за преобразуването са, че в момента дейността на дирекция “Инспекторат” е неефективна и създава проблеми при изпълнението на дейностите.
Бройката на общински служители се запазва на 193.5 като се прибавя и половин щатна бройка на кмета на село Овчарова и така числото се закръгля на 194.
Ще се закрият отделите “Обществени поръчки” към дирекция “Бюджет и финанси и човешки ресурси”, “Стопанисване на материално-техническата база” и “Информационно обслужване и технологии” към дирекция “Гражданска регистрация, информационно и правно обслужване”.
Съкращават се и бройките за допълнителен персонал от 31 на 27.5. Като 10 щата от закрития отдел “Стопанисване на материално-техническата база” ще се прехвърлят към дирекция “Гражданска регистрация, информационно и правно обслужване”.
Променят се имената на три дирекции “Устройство на териториите, контрол на строителството и екология” ще бъде “Устройство на териториите”. Дирекция “Икономика, общинска собственост и европейски проекти” ще е приемник на “Управление на общинската собственост, икономическо развитие, стопански дейности и европейски проекти”. Досегашната дирекция “Култура, просвета и образование” става “Образование, наука и култура”.
По влезли в сила законови разпоредби се увеличава бройката на кметовете на селата от 15 на 25 души. Това е за сметка на броя на кметските наместници, като в тази графа остава само половин бройка от предишните девет.
Намалява се бройката на общата администрация от 68.5 на 62 бройки. Това е за сметка на дирекция “Бюджет и финанси, и човешки ресурси”, която се редуцира от 36.5 на 34 бройки и още четири от дирекция “Гражданска регистрация, информационно и правно обслужване”, където персонала се намалява от 32 на 28 души.
С четири бройки се завишава специализираната администрация от 75 на 79.
С един служител по-малко остава отдел “Управление на общинската собственост” в дирекция “Икономика, общинска собственост и европейски проекти”. Това обаче е за сметка на отдел Икономическо развитие и стопански дейности”, където от седем щатовете стават осем.
Предложението за преструктуриране на общинската администрация ще бъде гласувано на предстоящата сесия. Като трябва да се спази изискването, че за съществуване на дирекция е нужно да има не по-малко от 11 щатни служители. Условието за обособяване на отдел е шестима души и по 10 за създаване на сектори.
Добави коментар