Без отдели „Образование и култура“ и „Социална политика“ в новата общинска структура в Добрич

19:20, 28 яну 16 25 780 Шрифт:
Topnovini Автор: Topnovini
В новата структура на общинската администрация в Добрич няма да ги има досегашните отдели „Образование и култура” и „Здравеопазване и социална политика”. Те се обединяват и вливат в дирекция „Хуманитарни дейности“, която е единствената, която ще е към ресорния заместник-кмет. Това предложение предизвика коментари в залата. Бившият зам.-кмет Камелия Койчева изрази съмнения, че обединението се прави, за да бъдат съкратени определени служители. Тя припомни, че тази дирекция управлява ресурс от над 15 млн. лева. Отчитайки правото на кметския екип да наложи своето виждане за структурата на общинската администрация, добави, че не й известно да има експерт, който да е еднакво компетентен в сферата на образованието, културата и социалните дейности. Зам.-кметът д-р Емилия Баева увери, че промените в дирекция „Хуманитарни дейности“ са дълго обмисляни и не са самоцелни. „Смятам, че всички направления в тази дирекция ще бъдат обезпечени с качествени експерти. Считам, че е правилно, че ще има един второстепенен разпоредител.   

С новата структура на общинската администрация се намаля общата численост на персонала на общинска администрация с 5 щатни бройки и от 160 вече ще е 155.

Не се правят промени в дирекциите и отделите, които са на подчинение на зам.-кметовете по устройство на територията и по икономически развитие. Така към зам.-кмета по устройство на територията продължава да има една дирекции - “Устройство на територията, инфраструктура и околна среда”. Тя е с два отдела - „Устройство на територията и строителен контрол” и „Инфраструктура и околна среда”.  Към зам.-кмета по икономическо развитие и европейски фондове ще има само една дирекция „Икономическо развитие и европейски фондове”.

На пряко подчинение на кмета са звено „Вътрешен одит“ и главен архитект. Към зам.-кмета  по финанси и управление на собствеността ще има дирекции „Бюджет и финанси”, „Местни данъци, такси“ и „Управление на собствеността”. Към секретаря ще са две дирекции. Едната е“Административно-правно, информационно и техническо обслужване”. Там отделите от три стават два, като се сливат „Канцелария” и „Административно обслужване”. Запазва се отделът „Център за услуги и информация”. Другата дирекция е „Гражданска регистрация и обслужване на населението”. С една дирекция ще е и зам.-кметът по хуманитарни дейности, която ще е едноименна.

 

Добави коментар

Моля попълнете вашето име.
Top Novini logo Моля изчакайте, вашият коментар се публикува
Send successful Вашият коментар беше успешно публикуван.

Реклама