Без отдели „Образование и култура“ и „Социална политика“ в новата общинска структура в Добрич
19:20, 28 яну 16
25
780
Шрифт:
С новата структура на общинската администрация се намаля общата численост на персонала на общинска администрация с 5 щатни бройки и от 160 вече ще е 155.
Не се правят промени в дирекциите и отделите, които са на подчинение на зам.-кметовете по устройство на територията и по икономически развитие. Така към зам.-кмета по устройство на територията продължава да има една дирекции - “Устройство на територията, инфраструктура и околна среда”. Тя е с два отдела - „Устройство на територията и строителен контрол” и „Инфраструктура и околна среда”. Към зам.-кмета по икономическо развитие и европейски фондове ще има само една дирекция „Икономическо развитие и европейски фондове”.
На пряко подчинение на кмета са звено „Вътрешен одит“ и главен архитект. Към зам.-кмета по финанси и управление на собствеността ще има дирекции „Бюджет и финанси”, „Местни данъци, такси“ и „Управление на собствеността”. Към секретаря ще са две дирекции. Едната е“Административно-правно, информационно и техническо обслужване”. Там отделите от три стават два, като се сливат „Канцелария” и „Административно обслужване”. Запазва се отделът „Център за услуги и информация”. Другата дирекция е „Гражданска регистрация и обслужване на населението”. С една дирекция ще е и зам.-кметът по хуманитарни дейности, която ще е едноименна.
Добави коментар