Глобяват с над 370 хил. лева „Лидл” за заблуждаваща реклама
11:40, 18 фев 16
25
559
Шрифт:
Проучването на Комисията през 2013 г. установи, че рекламната кампания „Най-доброто от България, най-доброто от Европа“има заблуждаващ характер.
В своето решение Съдът изцяло споделя констатациите на Комисията за извършеното нарушение. Според Комисията и Съда връзката между категориятарекламирани продукти и търговските им марки, ведно със словосъчетанието „най-доброто” създава убеждението за най-добро качество от тази категория, предлагано под съответните марки, за които е установено, че по качествените си показатели се доближават до границата на допустимите стойности за годност.Съдът потвърждава, че рекламното послание по начина му на представяне е в състояние да повлияе на икономическото поведение на потребителите и извлича необосновано предимство пред останалите предприятия, които предлагат същата категория продукти.
Последни новини

Финалът на Световното по волейбол – А1 и MAX Sport подаряват емоцията на всички българи
18:25, 27 сеп 25 / А1
България е сред четирите най-добри в света по волейбол – А1 и MAX Sport споделят емоцията с цяла България
17:42, 26 сеп 25 / А1
А1 празнува 30 години с атрактивни оферти за смартустройства само за 1 лев/0,51 евро на месец
12:46, 24 сеп 25 / А1
Добави коментар