Управител на "М-Бус": Дублирането на трите вида транспортни схеми води до загуби за бранша
17:33, 23 фев 16
25
700
Шрифт:
"Когато по едно и също трасе има спирки на превозвачи от републиканската, областната или общинската транспортни схеми се получава пренасищане с курсове. А това води до високи разходи за сметка на по-малко приходи, защото голяма част от седалките остават празни. На практика и трите страни генерират загуби", обяснява управителят на "М-Бус" Румен Христов. Фирмата е единственият частен превозвач в област Бургас, който участва в НСАПБ.
Христов и останалите му колеги настояват да бъде конкретизирано в коя отсечка - коя от трите линии има приоритет. Предимството трябва да зависи от това дали линията попада в рамките на общината, областта или е част от републиканската транспортна схема, както и от времевия интервал, на който се обслужват курсовете.
"Според нас основната роля на линиите от РТС трябва да е връзката между областните центрове, като броят на междинните спирки е по-малък", споделя Румен Христов.
Той се надява превозвачите да намерят синхрон помежду си, което ще се отрази положително на целия бранш.
Избрани новини

Туризъм, но не на всяка цена
09:15, 17 юни 25 / Idealisti
Разрбридане на демокрацията
07:10, 16 юни 25 / Idealisti
Когато корпорациите контролират достъпа: Нарастващата заплаха за нашата дигитална свобода
07:10, 15 юни 25 / Idealisti
Добави коментар