ВТУ с нова магистърска програма за учебната 2016-2017
09:26, 03 апр 16
25
320
Шрифт:
В програмата могат да се включат бакалаври (или магистри) по филология, обществени комуникации и информационни науки, маркетинг, философия, политология, психология, етнология.
Конкретните цели на обучението са: да се разширят базовите познания за съвременния български език като система и за неговата нормативност; да се дадат теоретични познания и практически указания за функционирането на езика в медиите и рекламата, както и за разнообразните прояви на целенасочената употреба на неговите единици; да се формират и да се затвърдят практическите умения за работа с конкретни текстове в различните етапи от създаването до редактирането им, които са необходими както в журналистическата практика, така и в рекламната дейност.
Усвоените знания и умения позволяват на предпочелите тази магистърска програма да се реализират успешно в широк кръг социокултурни сфери, свързани с подготовката и редактирането на медийни и рекламни текстове. Те могат да работят като редактори в информационни и рекламни организации (национални, регионални, местни) и в културни институции; като журналисти, репортери, водещи в печатни и в електронни средства за масово осведомяване; като медийни и рекламни експерти; като специалисти в неправителствени организации, които се занимават с медии и реклама; като блогъри и др.
Успешно завършилите магистърската програма могат не само да подобрят и да ускорят своето кариерно израстване, но и да усъвършенстват образователното и научното си развитие.
Добави коментар