Седем предложения се борят за ново туристическо лого на България
12:56, 15 апр 16
25
478
Шрифт:
На едно от предложенията името на нашата страна е написано с малка буква, а друго прилича на детска рисунка.
От туристическото министерство подчертават, че класираните лога отговарят на зададените технически и художествени критерии, като повечето залагат на комбинацията от картина и типография и отразяват важни за България символи.
Предстои да се проведе и жребий, в присъствието на нотариус, за определяне представителите на бранша и медиите, които ще участват в широкото жури и ще направят финалния избор на нова туристическа графична визия на България в края на април.
Победителят ще изработи т. нар. brand book с графичната концепция и изисквания за използване на графичната визия, като това ще струва 10 хил. лв.
Първите реакции в социалните мрежи не са обнадеждаващи. Дизайнерът Динко Господинов, който в twitter е с ник @_gradinko написа: „Видях финалистите за ново туристическо лого и са всичко което заслужават хората които разхейтиха предишното“. Друг потребител на социалната мрежа - @muiiio туитна: „Златното конче мяза на лама с грива“.
Последните няколко конкурса за туристическо лого предизвикаха скандали. Символът избран през 2013 г. струваше близо 1,4 млн. лв., като финансирането беше по оперативна програма "Регионално развитие". Картинката беше почти пълно копие на логото на Киргизстан.
Последни новини

А1 и НАПГ зарадваха близо 300 деца от приемни семейства с нови раници и учебни помагала за старта на учебната година
17:50, 15 сеп 25 / А1
По случай своя 30-годишен юбилей А1 раздава 333 предметни награди в „Колелото на съдбата“, сред които 3 автомобила
17:44, 15 сеп 25 / А1
А1 приема предварителни поръчки за най-новите продукти на Apple
20:34, 12 сеп 25 / А1
Добави коментар