Минимален брой сигнали са постъпилив в КЗП по празниците
23:43, 09 май 16
25
753
Шрифт:
"Присъствахме активно на терен с наши екипи, които контролираха състоянието на пазара в моменти на повишено потребителско търсене, но за разлика от подобни предходни периоди, бих казал, че сме получили сравнително малко жалби и сигнали. Оттам и по-малко са нарушенията", уточни той.
Маргаритов каза, че вече е трайна практика на КЗП да разкрива и преустановява нелоялни практики на телекомуникационните компании:
Включително чрез случаи, в които, ето през април имаме два такива случая, Върховният съд потвърждава нашите решения и нелоялни практики, които са били особено адресирани към по уязвими социални групи като например хората от третата възраст, са потвърдени и забранени окончателно.
По отношение на туристическите пътувания Димитър Маргаритов каза, че потребителят има 14-дневен срок, за да подаде сигнал, след като установи нередност.
"Туроператорите са длъжни да осигурят свои представители на мястото, където се използва предоставената услуга, но могат да се свържат и директно с нас, включително на горещия телефон, за да реагираме своевременно“, обясни Маргаритов.
Той прикани потребителите да информират незабавно комисията за проблемите, след като почувстват, че такива има, за да може да им се притекати за съдействаме.
Маргаритов уточни, че до момента не са постъпили оплаквания от туристи, блокирани от стачката в Гърция.
Комисията има готовност във връзка с предстоящия летен сезон за разкриване на временни приемни в черноморските курорти.
Последни новини

А1 отбелязва своята 30-годишнина със специални филмови предложения
16:54, 17 сеп 25 / А1
А1 с нова възможност за дарение през Моят А1
15:57, 16 сеп 25 / А1
А1 и НАПГ зарадваха близо 300 деца от приемни семейства с нови раници и учебни помагала за старта на учебната година
17:50, 15 сеп 25 / А1
Добави коментар