Приемна на Комисията за защита на потребителите и във Варна
13:40, 20 юни 16
25
3200
Шрифт:
През юли и август ще има изнесени офиси в по-малките курортни селища. Това съобщи ръководителят на институцията Димитър Маргаритов по БНТ. „Приемните дават възможност на хората сравнително бързо да намерят пряк контакт с нас, за да подадат сигнал за конкретен проблем, също и да се информират как да постъпят, ако им се случи някаква неприятност, без непременно да се е стигнало до там. Скъсява се времето за реакция по оплакванията на туристите и това благоприятства решаването на казусите все повече в тяхна полза, без да се губи време. От друга страна, адекватното поведение на самите потребители при възникването на някакъв проблем, обикновено води до бързото му решаване, тъй като търговците се респектират, когато имат някой срещу себе си, който знае своите права”, коментира Маргаритов.
Той обясни, че приемните са част от превантивната дейност на КЗП и информационните кампании, които имат задачата да дадат знания на хората как да реагират, когато към тях се отправи някакво некоректно послание или ако бъдат заблудени или ощетени.
„Наблюдаваме намаляване на нарушенията, които извършват търговците при предоставяне на туристически продукт. Надявам се, че през летния сезон тази тенденция ще се запази. Това става, както с превенция, така и с ефективен контрол, който ние упражняваме непрекъснато. В по-активните месеци на летния сезон подсилваме екипите по Черноморието, така че контролният орган е на мястото си и търговците трябва да бъдат респектирани и от този факт”, каза Маргаритов.
През целия летен сезон инспекторите на КЗП ще следят за качеството на предоставяните услуги в хотелите и заведенията. Част от проверките се извършват съвместно с Българската агенция по безопасност на храните, икономическа полиция и други контролни органи, които имат компетенции по отношение качеството на тези продукти.
Адреси и телефони за връзка с приемните и офисите на КЗП за сезона:
Варна - бул. „Владислав Варненчик“ 112, тел.: 052/603778
Бургас - пл. „Гаров“ 18-18А, тел.: 056/841246
к.к. „Албена“ - хотел „Добруджа“, офис 4 /Пергула/, тел.: 0579/62007
к.к. „Златни пясъци“ - Административна сграда на „Златни пясъци“, тел.: 052/355623 к.к. „Слънчев бряг“ - Административна сграда на „Слънчев бряг“, тел.: 0554/22106
Приморско - ул. „Трети Март“ 56 (сградата на Община Приморско), тел.: 0550/32466
Созопол - пл. „Черно море“ 1, тел.: 0550/22208
Царево - ул. „Хан Аспарух“ 36, тел.: 0886 29 96 81
Добави коментар
Моля изчакайте, вашият коментар се публикува
Вашият коментар беше успешно публикуван.
Трябва ли агенциите за недвижими имот, когато вземат от клиента депозит в евро, да издават касов бон, или не?