Туристи пропищяха от „паяка“ на Златни пясъци

16:41, 28 юни 16 25 384 Шрифт:
Topnovini Автор: Topnovini
„Паякът“ на Златни пясъци вдига по две коли на всеки 5 минути и действа избирателно  по отношение на гостите на някои хотели. Докато туристът се чекира на рецепцията и се информира къде може да паркира, колата му вече е репатрирана заради таксата от 60 лв. Това са разказали потърпевши пред националния омбудсман Мая Манолова, която днес провежда изнесена приемна във Варна, а вчера бе на среща със съюзите на хотелиерите и на собствениците в курорта.

 „Част от проблемите идват от това, че инфраструктурата на Златни пясъци е частна собственост. Държавата и общината са до бариерата, а след нея важат други правила, които в момента създават проблеми на туристите, защото се оказа, че „паякът" извършва най-оборотната дейност в курорта“, заяви Манолова.

За решаване на проблема общественият защитник смята да предложи на парламента законодателна промяна. Тя ще настоява в курортите с национално значение, какъвто е Златни пясъци, репатрирането на автомобили да се извършва със задължително присъствие на служител на МВР. Сега присъствието му е само пожелателно и  се избягва от софийската фирма, извършваща тази дейност на територията на Златни пясъци.

Добави коментар

Моля попълнете вашето име.
Top Novini logo Моля изчакайте, вашият коментар се публикува
Send successful Вашият коментар беше успешно публикуван.

Реклама