Двойно са се увеличили споразуменията на потребители с "Топлофикация-София"
21:46, 05 авг 16
25
489
Шрифт:
Близо 80 на сто от потребителите на „Топлофикация – София“ плащат редовно сметките си. 7000 от клиентите пък са предпочели да сключат споразумения за разсрочено плащане на задълженията си.
Близо 140 души са се възползвали от началото на годината и от новата услуга, която предлага компанията – сключване на споразумение чрез мобилна група, каза говорителят на столичната топлофикация Елизабет Павлова пред БНР.
„Клиентите, които не могат да стигнат до обслужващия ги топлорайон, за да сключат споразумение за разсрочване на текущи задължения, могат да се обадят в кол центъра и да поискат мобилна група да им занесе на място споразумението. Те само трябва да разпишат, като предварително по телефона уточняват размера на сумата, която ще бъде разсрочена, начина на плащане, датата, на която ще се плащат съответните вноски“, обясни Павлова.
Абонатите на дружеството могат да сключат споразумение и когато срещу тях са заведени дела, на който и да е етап на съдебното прозиводство. Договарянето се осъществява извънсъдебно, а след това делото се прекратява.
Последни новини

А1 отбелязва своята 30-годишнина със специални филмови предложения
16:54, 17 сеп 25 / А1
А1 с нова възможност за дарение през Моят А1
15:57, 16 сеп 25 / А1
А1 и НАПГ зарадваха близо 300 деца от приемни семейства с нови раници и учебни помагала за старта на учебната година
17:50, 15 сеп 25 / А1
Добави коментар