Хиляди се жалват в КЗП от нелоялни практики на мобилните оператори

11:00, 26 сеп 16 25 385 Шрифт:
Topnovini Автор: Topnovini
Около 10 000 всяка година са сигналите в Комисията за защита на потребителите във връзка с действията на мобилните оператори у нас. Макар да има значителен напредък в спазването на правата на клиентите, все още има практики, които значително ги ощетяват. Това обяви в ефира на БТВ председателя на Комисията за защита на потребителите Димитър Маргаритов.

Голям процент от сигналите в комисията са свързани с рекламации на дефектни устройства – има случаи, в които операторите не уважават гаранцията.

Маргаритов посочи, че има сигнали за подвеждане при сключване на договор (напр. обещание за 4G свързаност, което чак след подписването се оказва обвързано с по-дълъг срок), като това се случва и поради грешки на работещите в търговските обекти. Шефът на КЗП подчерта, че при оспорване на сметка, абонатът не е длъжен да я плати, докато тече проверката.

Към момента един от големите успехи е, че с МТел и „Виваком” е постигнато споразумение при предсрочно прекратяване на договора да се плащат максимум 3 месечни вноски. Все още обаче няма такава договореност с „Теленор”. 

Добави коментар

Моля попълнете вашето име.
Top Novini logo Моля изчакайте, вашият коментар се публикува
Send successful Вашият коментар беше успешно публикуван.

Реклама