СЕМ към медиите: Не използвайте развлекателни предавания за агитация
22:34, 29 сеп 16
25
1130
Шрифт:
На всички кандидати трябва да се гарантират равни условия по време на кампанията, припомня регулаторът в съобщение до медиите.
От регулаторът обясняват, че според европейските практики и стандарти развлекателните жанрове не се използват в полза на когото и да било кандидат.
"Съгласно практиките в Европа по този въпрос подобен подход е възможност за политическо внушение, особено ако "героят" буди симпатии в аудиторията. Така публиката е затруднена да разграничи дали става дума за политическа агитация, политическо позициониране или за обосновано драматургично участие", пише в съобщението на СЕМ.
Последни новини
А1 е носител на отличието True Leader в телекомуникациите за 2024 година
13:39, 12 дек 25 / А1Изберете своя нов смартфон с 0% лихва от празничната селекция на A1
17:30, 11 дек 25 / А1
Добави коментар