„Енерго-Про“ ще праща по имейл и телефон известия за просрочени сметки

19:23, 08 дек 16 25 420 Шрифт:
Topnovini Автор: Topnovini
„Енерго-Про“ предоставя възможност на своите клиенти да заявят онлайн желанието си да получават напомнящо известие за просрочени задължения по по-бърз и удобен за тях начин. Новият модул е достъпен на началната страница на www.energo-pro.bg. 

Всеки клиент на компанията, който желае да получава известие за забавено плащане на сметка за ток по телефон или имейл, вече може безплатно да  заяви услугата и онлайн. За целта трябва да попълни своя 10-цифрен клиентски номер, номер на една от фактурите, издадени през последните 12 месеца, и да посочи телефонния номер или имейла, на който желае да получава известието. Регистрацията отнема  около минута и пести време и средства, тъй като не е необходимо посещение в  Център за обслужване на клиенти за заявяване на услугата.

От началото на 2016 г. компанията е изпратила  над 840 хиляди напомнящи известия. От тях 348 хиляди са SMS - съобщения, 31 хиляди са изпратени по имейл и 462 хиляди - чрез писмо на адреса. Опитът показва, че след напомнянето средно 95% от клиентите заплащат забавената сметка в рамките на няколко дни. Така се спестяват неудобствата от евентуално прекъсване и допълнителни средства за възстановяване на електрозахранването.

Добави коментар

Моля попълнете вашето име.
Top Novini logo Моля изчакайте, вашият коментар се публикува
Send successful Вашият коментар беше успешно публикуван.

Реклама