Над 200 проекта кандидатстват за програмата на "Пловдив 2019“

14:58, 14 дек 16 25 391 Шрифт:
Topnovini Автор: Topnovini
Над 200 кандидати от страната и чужбина подадоха проектни предложения по отворените покани за програмата за Европейска столица на културата 2019. Срокът за тяхното изпращане приключи на 12.12.2016 г. в 24.00 ч. Всички кандидатури бяха подавани само по електронен път на български и на английски език.

В рамките на шест месеца от обявяване на поканите организации и индивидуални артисти от страната и чужбина имаха възможност да предоставят развитието на своите идеи от апликационната книга на Пловдив за титлата Европейска столица на културата или да предложат нови проекти, с които да обогатят концепциите на предварителната програма.

Двете отворени покани на фондацията се проведоха с необичайно продължителен за такъв тип програми срок, за да дадат възможност за максимално включване на културни оператори, както и да благоприятстват процеса на менажиране и консултации по изготвяне на проектните предложения.

В процеса на подготовка на кандидатстващите проекти и на базата на препоръките на експертното жури, фондация „Пловдив 2019“ извърши консултации и корекции за облекчаване на условията на кандидатстване и признаването на приходите от проектите като собствен принос.

Първият етап от разглеждане на проектните предложения е проверка за административно съответствие, след която кандидатите ще получат индивидуални препоръки за корекции при евентуални документални разминавания.

Експертно международно жури ще оценява постъпилите проекти по реда на тяхното постъпване. Предвид броя на проектните предложения процедурата ще продължи и през следващата година. Целта на отворените покани е създаването на цялостната програма на Европейската столица на културата. Резултатите ще са отправна точка при реализирането на голямото събитие през 2019-та година.

 

Добави коментар

Моля попълнете вашето име.
Top Novini logo Моля изчакайте, вашият коментар се публикува
Send successful Вашият коментар беше успешно публикуван.

Реклама