Нова електронна услуга за справка на задълженията в Сливен

12:30, 31 яну 17 25 521 Шрифт:
Topnovini Автор: Topnovini
"Жителите на Сливен вече могат по електронен път да получат информация за своите задължения и плащания", съобщи кметът Стефан Радев. Община Сливен въведе нова електронна система в дирекция "Местни данъци и такси", която се финансира от Министерството на финансите и е за безплатно  ползване от общините, включително и за нашата община, посочи кметът.

Справката може да се направи в сайта на Община Сливен : http://www.sliven.bg/mdt/. Работи се и по въвеждане на възможност за заплащане на задълженията онлайн.

 „Всяко лице, което има деклариран имот или автомобил, може да получи персонален идентификационен номер, който се генерира автоматизирано в системата. Чрез този номер се прави справка в сайта на общината какви задължения има лицето и да реши по какъв начин да ги плати”, поясни Методи Лаков, директор на дирекция „Местни данъци и такси” в община Сливен.

 Получаването на  ПИН-код става в салона за местните данъци, в източната част на общинската администрация, срещу предоставена лична карта или нотариално упълномощено от него лице. В справката се визуализират всички задължения за въведен ЕГН / ЕИК / ЛНЧ.

Този месец предстои подписване на договор с Националната агенция по приходите, за да се даде възможност такава справка да правят тези граждани, които имат персонални идентификационни кодове в системата на НАП. Чрез сайта на НАП ще могат да виждат нужната им информация, без да вземат номер от общината.

Добави коментар

Моля попълнете вашето име.
Top Novini logo Моля изчакайте, вашият коментар се публикува
Send successful Вашият коментар беше успешно публикуван.

Реклама