Осигуряват възможност на хората, чиито блокове се санират по Националната програма за енергийна ефективност, да подават сигнали по всяко време на денонощието, съобщиха от Община Бургас. Гражданите могат да я използват, ако възникнат проблеми по време на строителните дейности или имат съмнение в качеството на ремонта.
По входовете на всеки блок, който е в процес на саниране, вече има информационни брошури с телефони и имейл, чрез които всеки може да се свърже с експерти на Общината или представител на инвеститорския контрол. Предвиден е денонощен горещ телефон, на който гражданите могат да оставят съобщение и телефони за обратна връзка.
Всеки сигнал, който постъпва в администрацията, се проверява от строителните експерти.
Гаранционният срок на извършените подобрения е 5 години и ако през това време възникнат проблеми, които не са вследствие на умишлена интервенция, се отстраняват от фирмите изпълнители за тяхна сметка.
Всеки гражданин може в рамките на работния ден да подаде сигнал на стационарните телефони на Община Бургас: 056/907 294 и 056/ 907 274.
Сигнал може да бъде подаван денонощно чрез гласова поща на горещ телефон 0887 870 020.
Добави коментар