Софийската опера и балет отбелязват рекордни онлайн продажби на билетите за представленията си за миналата година, съобщиха оттам. Те са почти една трета от всички продадени билети за изминалата година, а увеличението е 17 пъти в сравнение с 2012 г.
За това увеличение основна роля има въведеният онлайн модул за продажба. След регистрация и плащане клиентът получава имейл с електронен билет, който няма нужда да бъде разпечатван. Преди представлението на входа се показва само прикаченият файл от имейла, директно от екрана на смартфона.
„Тази система не само е модерна и технологична. Чрез нея ние се опитваме да насърчим любителите на операта да мислят повече за природата, като не закупуват хартиени билети и не разпечатват електронни или ваучери. Тази иновация има и още един ефект – забелязва се значителен ръст на чуждестранната ни публика, както и на посетителите от България на възраст между 18-45 години.“, споделя заместник-директорът по административните въпроси Христина Станева. С
Нововъведенията обаче не спират дотук. В момента се работи по мобилна версия на сайта на Софийската опера и балет, както и по собствено мобилно приложение.
Добави коментар