БДЖ от години прилага едни и същи похвати за обслужване на все по-малкото си клиенти най-вече по големите празници. Първо се хвали, че ще пусне допълнителни вагони по най-натоварените направления, а след това на гишетата на Централна гара касиерките предлагат билети за правостоящи.
„Отидох в четвъртък следобед да си купя билет за следващия ден – петък, и поисках билет за влака за Плевен в 10.00 часа. Казаха ми, че могат да ми дадат билет само за правостоящ. Билет без място за сядане ми предложиха и за следващите влакове през деня в същата посока”, разказа за Topnovini.bg наш читател.
Припомняме, че само преди два от БДЖ - Пътнически превози увериха и успокоиха хората, че ако пътуват с влак за Великденските празници, пътуването им ще бъде спокойно и удобно. Железницата щяла да осигури допълнителни 13 800 места, като закачи повече вагони в композициите по най-натоварените маршрути - София-Варна, София-Русе, София-Пловдив и др.
В наредбата за железопътен превоз на пътници никъде не се говори за „правостоящи”. Няма обаче и правило всеки закупен билет да се продава със запазено място. Така Железницата си измива ръцете.
Добави коментар