"ON! Fest" има за цел, да събере всички интереси на младите хора на едно място", заяви за БГНЕС Габриел Добрев, създател на "ON!Fest" и съосновател и изпълнителен директор на "Хемимонт Геймс".
"ON! Fest" е много по-интересен с това, че човек може да види неща, които са му непознати, отколкото с това, че може да отиде и да се срещне с хора, които харесват същите неща като него - било то аниме, ю-тюб или гейминг. Така, че най-силната му страна е това, че събира всичко това, което интересува младите хора на едно място", каза Добрев.
"ON! Fest" дебютира през 2011-та като единственият и първи фестивал за съвременна градска култура, лайфстайл и забавление.
"Направата на такъв фестивал, е изключително трудно. Нашата роля, като създатели, е не толкова да направим съдържанието му, а всъщност нашата роля е да потърсим хората, които разбират наистина от своята област", сподели Габриел. Той е също така един от съоснователите на компанията за компютърни игри "Хемимонт Геймс" - разработчици на първата българска игра "Цар: Тежестта на короната" и популярните заглавия Тропико 3-5, Първия Темплар и др.
"Най-интересното е, че основната и най-трудна конкуренция, с която трябва да се справяме в нашия бизнес, не са гигантите, които са лесно предсказуеми, а малките разработчици. Гигантите се ориентират към големи и добре дефинирани пазарни ниши. Докато малките независими разработчици, които впрочем разработват хиляди игри на година, някои от тях имат изключителни силни и съвършено неочаквани идеи. Това ги прави много трудни за предвиждане", разказа изпълнителният директор на "Хемимонт Геймс".
"За нас като производители, може би най-трудното нещо в правенето на игри, е така да формулираме силните страни на играта, че да можем да комуникираме геймърите само за няколко секунди и да ги привлечем. Те трябва толкова да харесат играта ни, че буквално да отидат и да разкажат за нея на всичките си приятели. Ако няма такъв ефект е изключително трудно, защото при конкуренция от над три хиляди заглавия годишно, както и огромните продукции, които изсипват страшно голям маркетинг бюджет, практически е неприложимо да имаш маркетинг бюджет, освен ако той не е от порядъка на двадесет милиона. Така, че се налага да прибягваме до доста иновативни начини да покажем с какво нашата игра е по-интересна и добра от другите", разказа Добрев.
Той съветва младите хора, които искат да се занимават с разработка на игри първо да работят в екип, който вече има опит и чак след това да пробват със свой собствен. Според него правенето на игри, далеч не е толкова тривиално, колкото изглежда от страни. Той добави, че и в този бизнес има спънки по пътя.
През 2016 г. "Хемимонт Геймс" разработват и издават своята игра "Виктор Вран", която през тази календарна година ще получи своето продължение – "Моторхед: През епохите" - проект, разработен съвместно с легендарните музиканти.
"След като играта излезе, искахме да направим достойно продължение. С течение на времето се роди идеята да се свържем със световно известната рок група Моторхед, тъй като в екипа имаше много нейни фенове. Започнахме с идея да направим трейлър с тяхна музика, но впоследствие от мениджмънта на групата заявиха, че идеята допада не само на тях , но и на музикантите. Така се стигна до продължението на "Виктор Вран", което е изцяло базирано на Моторхед. След смъртта на Леми Килмистър се наложи да направим рязък завой в разработката на играта. Това беше едно от интересните неща, които се случиха по време на работата", сподели Габриел Добрев.
На "ON! Fest", ще участваме по два начина. Първият е, че на самия фест, нашите почитатели ще имат възможността да играят "Виктор Вран", както и продължението "Моторхед". Вторият начин е, че ще имаме лекция, но не само ние, а и всички български разработчици на игри. Ще има чуждестранни лектори. Там ще се срещнем и ще обменим своя опит", добави още Габриел.
Добави коментар