Търговска верига се шегува с мръсния въздух

14:18, 04 дек 18 / Общество 25 924 Шрифт:
Николай Облаков

Една от големите български вериги за черна техника, прояви креативност и се пошегува с проблемите с мръсния въздух в София.

Логото на компанията е заигравка с химичната формула на въглеродния диоксид CO2. (и на кислорода O2) а съобщението над рекламата гласи:

Пусни въздуха в живота си. Поне вкъщи.

 

Рекламираните продукти са пречистватели на въздух.

Родните рекламисти отново реагират бързо и с хумор на актуалните обществени проблеми – припомняме ви рекламата на ИКЕА, покрай скандалите с ремонта на „Граф Игнатиев“

 

 

И реакцията на АУДИ след случаят с болтовете на автомобила на члена на ВСС Лозан Панов

 

 

Търговска верига "Зора" е собственост на последния шеф на УБО - ген. Георги Милушев, Внучка му Гергана Илиева участваше в последния сезон на "Фермата" по bTV.

 

Ключови думи

Добави коментар

Моля попълнете вашето име.
Top Novini logo Моля изчакайте, вашият коментар се публикува
Send successful Вашият коментар беше успешно публикуван.

Още по темата

Реклама