Една от големите български вериги за черна техника, прояви креативност и се пошегува с проблемите с мръсния въздух в София.
Логото на компанията е заигравка с химичната формула на въглеродния диоксид CO2. (и на кислорода O2) а съобщението над рекламата гласи:
Пусни въздуха в живота си. Поне вкъщи.
Рекламираните продукти са пречистватели на въздух.
Родните рекламисти отново реагират бързо и с хумор на актуалните обществени проблеми – припомняме ви рекламата на ИКЕА, покрай скандалите с ремонта на „Граф Игнатиев“
И реакцията на АУДИ след случаят с болтовете на автомобила на члена на ВСС Лозан Панов
Търговска верига "Зора" е собственост на последния шеф на УБО - ген. Георги Милушев, Внучка му Гергана Илиева участваше в последния сезон на "Фермата" по bTV.
Добави коментар