Паметникът на хан Аспарух в Добрич става туристическо лого на града, съобщиха от общината за приключилия конкурс сред художници, дизайнери, архитекти за изработването на графичен знак, предаде БТА. Част от визуалния знак е слоганът "Добрич - златен сноп от векове".
В творческата надпревара са участвали 12 проекта. В най-доброто туристическо лого авторът Христо Христов е избрал един от най-популярните обекти в Добрич и е постигнал чрез стилизирането съвкупност от история, динамика и прогрес, информират от общината за решението на журито.
Логото трябва да направи Добрич разпознаваем на туристическата карта като целогодишна дестинация в културно-историческия, спортния, конгресния, панаирния и бизнес туризъм. Сувенири, албуми, печатни материали на общината ще носят новия графичен знак.
Добави коментар