Lidl се извини за сексистки гаф, имало обидени дами

18:15, 12 фев 19 / Свят 25 1255 Шрифт:
Topnovini Автор: Topnovini

Търговската верига Lidl изтри съобщение във Фейсбук, с което се рекламират гевречета и донъти, след като бяха отправени критики, че то е обидно за жените, предаде ДПА.

Компанията рекламираше тестените изделия с изречението "дупката си е дупка", информират няколко германски медии, което напомня за сексистка фраза, когато се говори за потенциален сексуален партньор.

На рекламата са представени геврек и донът с изречението: "И донътите, и гевречета са вкусни. Без значение сладки или с подправи." Потребителите критикуваха фразата "дупката си е дупка" като груба и обидна за жените. 

В неделя вечер екипът на "Лидл", отговарящ за социалните мрежи, премахна рекламното съобщение и написа извинение. Компанията посочва, че е искала само да внесе забавление. "Бихме искали да се извиним на всички, които са се почувствали засегнати, и ще се опитаме в бъдеще тонът ни да е по-адекватен," написа търговската верига.

Според говорител няколко жалби са били получени от германския съвет по рекламата. Съветът е започнал съответната процедура и ще поиска от "Лидл" да коментира казуса, каза говорителката.

Добави коментар

Моля попълнете вашето име.
Top Novini logo Моля изчакайте, вашият коментар се публикува
Send successful Вашият коментар беше успешно публикуван.

Реклама