Търговската верига Lidl изтри съобщение във Фейсбук, с което се рекламират гевречета и донъти, след като бяха отправени критики, че то е обидно за жените, предаде ДПА.
Компанията рекламираше тестените изделия с изречението "дупката си е дупка", информират няколко германски медии, което напомня за сексистка фраза, когато се говори за потенциален сексуален партньор.
На рекламата са представени геврек и донът с изречението: "И донътите, и гевречета са вкусни. Без значение сладки или с подправи." Потребителите критикуваха фразата "дупката си е дупка" като груба и обидна за жените.
В неделя вечер екипът на "Лидл", отговарящ за социалните мрежи, премахна рекламното съобщение и написа извинение. Компанията посочва, че е искала само да внесе забавление. "Бихме искали да се извиним на всички, които са се почувствали засегнати, и ще се опитаме в бъдеще тонът ни да е по-адекватен," написа търговската верига.
Според говорител няколко жалби са били получени от германския съвет по рекламата. Съветът е започнал съответната процедура и ще поиска от "Лидл" да коментира казуса, каза говорителката.
Добави коментар