За първи път на българския рекламен пазар – метрика за изследване на аудиторията на външната реклама

11:10, 29 мар 19 / Икономика 25 615 Topnovini
1

На специално събитие в София, днес ГАРБ представя резултатите от последните изследвания в областта на външната реклама и новия си проект - THE OUT-OF-HOME MEASUREMENT IN-HOUSE GARB.

Изследването на ГАРБ е първото по рода си след години, в които рекламодателите нямаха реална оценка на вложенията си в този рекламен канал.

Медийните показатели, с които ще разполага пазара, са съпоставими и съизмерими с метриките, които се предоставят за всички останали рекламни канали – телевизия и електронни медии.

От ГАРБ заявяват, че разполагането с точни и надеждни измерители за аудиторията и локациите, както и съвместяването на тези данни с рекламен мониторинг, реално дава възможност на клиентите да знаят и анализират ефективността на рекламната си кампания.

Обект на измерване ще са така познатите формати – билборд, мегаборд, сити-лайт и калкани. Стартът на проекта е за територията на град София и обхваща близо 90% от пазара на външна реклама.

 

За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.

Най-нови Най-четени Най-коментирани