Какво по-добро от кампанията „Направи го сега“ на ДНК

17:00, 08 юли 19 25 3779 Шрифт:
Любомира Николова Автор: Любомира Николова

„Един от основните проблеми за ниската раждаемост у нас е късното решение за създаване на дете. Този проблем е във фокуса на кампанията "Направи го сега". За целта насочваме еднакво вниманието си и към жените, и към мъжете, защото всеки един от нас мечтае по различен начин за бъдещето. А какво би било то, ако нямаме деца?

Посланията и визиите, които сме избрали за аутдор кампанията ни, вече може да видите в цялата страна“, казват от ДНК.

Нашите герои представят идеята ни по иновативен и забавен начин, с което целим да стигнем по-лесно до младите и да мотивираме двойките, които се колебаят да имат деца. Във визиите ще забележите здравословното чувство за хумор, присъщо за нас, с ненатрапчиви „знаци”, които ще накарат всички да се замислят по темата”, казват още за визията на кампанията си от ДНК.

За трета поредна година Движение национална кауза – ДНК е с кампания за поощряване на раждаемостта. "Направи го сега" започна от 19 март т.г. и цели да мотивира младите да станат родители, без да отлагат момента, както и да ги запознае с рисковете от закъсняло родителство.

Преди 2 години ДНК беше насочена към включване в голямото кръщене, а сега има и други посоки, а именно 20 от децата, които са записани с емоционални и смислени писма ще получат бебешки „ДНК-пакети“, в които ще има абсолютно всичко необходимо им за първата една годинка от живота. Пакетът ще включва пелени, дрешки, количка, храни и др., с подкрепата на бизнеса.

ДНК стартира отворени лекции за демографския срив у нас във водещите ни университети

Тази година в кампанията си за насърчаване на раждаемостта – „Направи го сега“, са включени образователни инициативи с лекции в цялата страна, където петима успешни в своята професия българи, нагледно разказват своята гледна точка за демографския проблем на България и мотивират младите как успешно да развиват кариера, докато създават или планират своето семейство.

Най-важното от кампанията - написаното от хората, които се записват  в нея ще бъде синтезирано и отнесено до институциите в държавата ни, за да може да се предприемат необходимите мерки.

Обвиненията, че „Направи го сега“ на ДНК е дискриминационна кампания, са напълно неоснователни.

Кампанията „Направи го сега“ е иновативна, забавна и полезна, а раздразнени от нея са хората, които са на различно мнение, ситуацията се превръща в „Неолиберали проповядват фашизъм“.

Като всеки различен начин за кампания с благотворителна цел обърната към българите, аутдор кампанията на Иван и Андрей събира не само положителни, но и отрицателни емоции с различната си и разчупена визия, която кара хората първо да се усмихнат и след това да се замислят дали не е дошло и тяхното време да станат част от кампанията „Направи го сега“, за себе си и за България!

 

Ключови думи

Добави коментар

Моля попълнете вашето име.
Top Novini logo Моля изчакайте, вашият коментар се публикува
Send successful Вашият коментар беше успешно публикуван.

Реклама