БДЖ стартира кампания „Чети във влака”

16:20, 24 юли 19 25 1222 Шрифт:
Topnovini Автор: Topnovini

БДЖ, съвместно с български издателства, стартира кампанията „Чети във влака“, която цели да стимулира четенето на книги по един модерен начин, съобщиха от дружеството. 

Всички пътници, притежаващи смарт устройства, могат да се докоснат до нови светове по време на пътуването си чрез магията на електронните книги.

В разгара на лятото във всички влакове в страната са разпространени стикери с QR код, водещ към електронни книги за безплатно четене.

Сборникът с кратки разкази „Антология „Галактики“ на издателство Колибри е сред първите книги във виртуалната библиотека на БДЖ. В списъка е включен и разказът „Кръв от къртица“, който влезе в учебниците в САЩ, както и „Юли не идва“.

Богат е и изборът за най-малките. Пет детски заглавия предостави Издателство Ина – „Червената шапчица“, „Горската сладкарница“, „Морско вълнение“, „Вълкът и седемте козлета“ и „Халифатът щърк“. А „Кой светна луната?“ и „Колко е часът?“ са заглавията на издателство ТАТ криейтив. „Умно дете си ти, Тино!“ с автор Нели Беширова предложи на българските читатели Communica. 

Виртуалната библиотека на „Чети във влака“ ще остане отворена за нови попълнения целогодишно. Всеки автор и издателство могат да се включат в каузата като се свържат с БДЖ на официалната електронна поща.

Реализирането на проекта „Чети във влака“ ще даде възможност на четящите хора да се докоснат до утвърдени и нови български автори, както и да следят актуалните заглавия и събития, организирани от издателствата.

Ключови думи

Добави коментар

Моля попълнете вашето име.
Top Novini logo Моля изчакайте, вашият коментар се публикува
Send successful Вашият коментар беше успешно публикуван.

Реклама