Тъмната страна в живота на инфлуенсърите

19:40, 31 юли 19 / Любопитно 25 1390 Шрифт:
Topnovini Автор: Topnovini

Невинаги пътешествията са толкова приятни, колкото изглеждат в Instagram.

“Можеш да правиш каквото си пожелаеш” или „Зарежи своята скучна работа и пътувай“, това може би е най-честото нещо, което четем в Instagram и други социални медии. Много хора, тайно или не, завиждат на пътешествениците от цял свят. Но какво точно се крие зад тези снимки? Животът им наистина ли е толкова бляскав и спокоен, колкото изглежда?

Ще се поразровим, за да разберем повече за другата страна на живота на известните туристически блогъри и за нещата, които те премълчават или рядко споделят като част от работата си.

Липсата на стабилен доход

Общото правило е да нямате очаквания за доходи през първата година. Повечето рекламодатели, независимо дали са туристически агенции, няма да работят с профил, който е на по-малко от година. Защото още не сте добра инвестиция за тях. Но дори и опитни блогъри нямат финансова стабилност. „Понякога мога да спечеля много пари, друг път едва да свързвам двата края. Важното е да имате спестявания и да планирате добре разходите си“- разкрива Кейт Маккули, създател на блога- „Adventurous Kate“.

„Загубата на пари е задължителна през първата година. Билети, багажи, ресурси, храна, всичко струва пари. Да събирам пари, за съжаление, не беше е едно от силните ми качества, преди да скоча в блогърството на пълен работен ден. Има толкова много неща, които могат да ми помогнат да пътувам по нови места, за да подобря блога си и качеството на снимки, видеоклипове, дори маркетинга, но всичко струва пари“, казва Дженифър О‘Брайън, основател на “The Travel Women”.

Това е работа 24/7, не просто няколко часа на ден!

„Повечето хора мислят, че всичко, което правя, е да пътувам и да пиша публикации. Това е много далеч от реалността. Никога не съм работела толкова усилено в живота си. Когато за първи път започнах да пътувам, пишейки, прекарвах 12-14 часа на ден работа с лаптоп. Напълно посветих времето и енергията си за създаването на уебсайт и превръщането му в бизнес. Пускането на блог - пътешествие, е нещо повече от писане на публикации. Отделно трябва да оставям време, за да отговарям на стотици имейли на ден, преговори с потенциални клиенти и рекламодатели, редактиране на снимки, създаване на видеоклипове и работа в мрежа с абонати и други блогъри. Винаги има нещо, което искам да направя, за да издигна бизнеса си на по-високо ниво“, разказва Нели Хуан, създателка на WildJunked. “Изискват се пот и сълзи, за да се увеличи трафикът всеки месец“– казват Илейн и Дейв, създателите на „The Whole World is a Playground“.

Прочети още.

Ключови думи

Добави коментар

Моля попълнете вашето име.
Top Novini logo Моля изчакайте, вашият коментар се публикува
Send successful Вашият коментар беше успешно публикуван.

Реклама