5 начина да направим омлета още по-полезен

20:00, 02 авг 19 / Здраве 25 971 Topnovini
1

Омлетът е едно от най-популярните и най-прости ястия в нашата диета. Оказва се обаче, че можем да го направим изключително полезен за нашето здравето само с няколко малки добавки. 

Добавете още зеленчуци. 

Ако харесвате бъркани яйца, добавете още зеленчуци и не забравяйте други здравословни съставки като месо и сирене. Зеленчуците също ще наситят това ястие с фибри и витамини, което ще го направи по-полезно и ще предизвика по-дълго усещане за ситост. 

Изберете правилното олио за готвене. 

Най-често срещаното погрешно схващане е да се направи омлет с олио. Направете избор в полза на зехтина, кокосовото масло или кравето масло. В противен случай съдържанието на нездравословни мазнини в омлета ще расте. 

Добавете още протеини.

Ако искате да се отървете от излишното тегло и да изградите мускули, тогава добавете протеини към диетата си. В случай на омлет, в допълнение към яйчните протеини, например, гъбите могат да подсилят ефекта, пише zdrave.to. 

Изберете подходящия хляб. 

Много от нас предпочитат да ядат бъркани яйца с хляб и в това няма нищо лошо. Просто направете избор в полза на пълнозърнестия хляб или го комбинирайте с плодова или зеленчукова салата. 

Правилната подправка.

Добавете подправки, които ускоряват метаболизма. Те могат да включват кимион, червен пипер, черен пипер и други подобни. 

 

За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.

Най-нови Най-четени Най-коментирани