Versace се извини на Китай за географска грешка

21:00, 11 авг 19 / Любопитно 25 1895 Шрифт:
Topnovini Автор: Topnovini

Италианската модна къща Versace се извини за продажбата на тениски и суитчъри, в които административните райони на Китай - Хонконг и Макао, са обозначени като отделни държави, информира РИА Новости

Модна къща „Версаче” се извини и заяви, че от 24 юли ще изтегли от пазара и ще унищожи дрехите с географска грешка.

"Това е наш пропуск и дълбоко съжаляваме за последствията, настъпили заради нас ... обичаме Китай и силно уважаваме териториалния и националния му суверенитет", се казва в изявлението.

Според китайски медии заради тази грешка, китайската актриса Ян Ми, която беше лице на модната къща в Китай, отказа да сътрудничи с Донатела Версаче. Актрисата прекрати днес договора с модната къща, който подписа през юни.

Това не е първият случай на недоволство от китайската публика по отношение на западна марка. През ноември миналата година избухна голям скандал с Dolce & Gabbana, когато в официалните акаунти в социалната мрежа на марката бяха публикувани видеоклипове, в които китайски модел яде италиански ястия с клечки - пица, спагети и канали, а зад кулисите мъжки глас дава съвети как да се справи с трудните задача. Модната къща беше под бурна критика от китайската общественост. Известната глупост бе обвинена в сексизъм и расизъм, предстоящото голямо шоу в Шанхай трябваше да бъде отменено, тъй като много модели и известни личности отказаха участие.

Китайският модел от скандалната реклама, която беше наречена расистка, се извини два месеца след публикуването на видеото, като заяви, че няма да проявява неуважение към сънародниците си. След избухването на скандала италианските модни дизайнери Доменико Долче и Стефано Габана също се извиниха, включително на китайски. На фона на скандала най-големите китайски онлайн платформи за търговия изтеглиха от продажба продукти на марката.

Ключови думи

Добави коментар

Моля попълнете вашето име.
Top Novini logo Моля изчакайте, вашият коментар се публикува
Send successful Вашият коментар беше успешно публикуван.

Реклама