Snap, компанията зад популярното приложение Snapchat, обяви пускането на пазара на нови очила за видеосъобщения.
Те приличат на слънчеви очила, но имат в двата ъгъла камери с висока резолюция. Така клиентите на Спектакълс 3 (Spectacles 3) ще могат да придават дълбочина на заснетия кадър, който ще изглежда триизмерен.
Претоварени сървъри спряха Youtube и SnapChat
Очилата ще струват 380 долара, което ги вади извън ценовата рамка, която могат да си позволят типичните потребители на Snapchat - учениците. Идеята е Спектакълс 3 да се купуват от възрастни, в много по-ограничени количества.
Очилата ще осъществяват безжична връзка със смартфона на своя собственик и триизмерните видеосъобщения ще се публикуват без нуждата от допълнителни операции.
Snap isn't giving up on its smart sunglasses https://t.co/m5KTlmT7Zo
— CNN Business (@CNNBusiness) August 14, 2019
Snapchat unveils Spectacles 3 sunglasses that can 'capture the world in 3D' https://t.co/PWACp8DGqa pic.twitter.com/4KXsCIAB8u
— Mirror Tech (@MirrorTech) August 14, 2019
Добави коментар