Как да се предпазим от търговски клопки на морето

11:33, 16 авг 19 25 2562 Шрифт:
Topnovini Автор: Topnovini

По време на активния летен сезон по морето и в планинските места за отдих нерядко се наблюдава завишаване на цените. От КЗП обявиха готовността си да реагират при нередности на пазара.

Случва се търговците да обявяват едни цени на етикетите върху продуктите или на щендерите в близост, а на касата маркират по-високи. В такъв случай трябва да настояваме стоката да ни бъде продадена на обявената цена. Ако ни откажат, да не купуваме съветват от КЗП.

Ако установим разминаването по-късно, трябва да се върнем в магазина и да покажем касовия бон. Наше право е да ни възстановят разликата или да ни върнат парите, като си вземат обратно стоката.

КЗП със съвети към туристите през лятото

Без значение дали пазаруваме в магазин или в интернет търговецът е длъжен да посочи продажната цена.

За да се предпазим от клопки, трябва да се опитаме да запомним цените и да проследим как се таксуват на касата. Достатъчно е да знаем цените на 2,3 или 4 стоки- най-скъпите или с най-висок процент отстъпка. В случай че всяка от тях бъде маркирана на посочената в рекламата или на етикета цена, тогава вероятността и с останалите нещата да са наред, е голяма.

Ключови думи

Добави коментар

Моля попълнете вашето име.
Top Novini logo Моля изчакайте, вашият коментар се публикува
Send successful Вашият коментар беше успешно публикуван.

Реклама