Френската козметична компания, чието рекламно лице е моделът Криси Тейгън, разбуни духовете с реклама на ново червило.
„Сексът продава” е най-старият мит в рекламния бизнес. Колко е тънка границата между секси и сексистки става ясно от реакциите на хората, изгледали последния рекламен клип на козметичната компания.
@NARSCosmetics will always keep us on our toes #nars #cosmetic #beautybloggers pic.twitter.com/Mc2Q8WOvoh
— Anna Marie (@simply_beeee) 13 август 2019 г.
На него се вижда как червилото се променя и от наподобяващо пенис преминава в нормалната си форма с логото "NARS". Цветът на червилото добавя още сексуален привкус към презентацията, която предизвика гневни реакции в социалните мрежи, съобщава БГНЕС.
Допълнение към клипа е и свободният превод на слогана, акцентиращ върху наситените телесни (Nude – англ.) цветове на червилото „Ако Nudes ви държи будни цяла нощ”.
Компанията „NARS” е известна със своите находчиви и понякога скандални имена на своите продукти - най-известното червило е наречено „Оргазъм”. Въпреки това много потребители смятат, че фирмата е прекрачила границата на добрия тон, още повече, че много млади момичета също купуват техните продукти.
В социалните мрежи реакциите варират от „трябва да се смени екипът на рекламния отдел” до „тази реклама задоволи жаждата ми”.
От „NARS” все още няма реакция по дебатите в социалните мрежи, но се предполага, че те са от полза за козметичната компания. Независимо дали клиентите смятат рекламата за сексистка или не, тя постигна точно това, което цели – много внимание.
Добави коментар