БДЖ вече има регистрация в гражданската платформа HelpBook

14:06, 29 авг 19 25 2031 Шрифт:
Topnovini Автор: Topnovini

С цел да следва политика на максимално открита комуникация със своите клиенти БДЖ предоставя допълнителна възможност за публична комуникация, като се присъедини към единната платформа за подаване на сигнали до институциите Helpbook.info. Това съобщиха от пресцентъра на БДЖ.

Платформата дава възможност за директно подаване на сигнали към голям брой държавни и общински институции, сред които Министерски съвет, Президенство, Народно събрание, Прокуратура, Съдебна власт, МВР, Столична община и редица други.

Целта на платформата е улесняване на процеса на подаване на сигнали и осигуряване на прозрачност и публичност на резултатите от работата на институциите, обединяваща ги на едно място.

Всички изпратени сигнали и отговорите от институциите са публични и могат да бъдат разгледани, споделени и подкрепени от останалите потребители на платформата.

 

Добави коментар

Моля попълнете вашето име.
Top Novini logo Моля изчакайте, вашият коментар се публикува
Send successful Вашият коментар беше успешно публикуван.

Реклама