Британските власти са върнали у дома повече от 95% от клиентите на фалиралата британска туристическа компания „Томас Кук“. Прибирането на блокираните хора ще продължи и през следващите дни, съобщи Британската администрация за гражданска авиация (CAA), предаде БГНЕС.
По данни на агенцията, през първите 2 дни след фалита повече от 20% от клиентите на туроператора са отлетели за дома си. Във вторник властите осигуриха връщането на 70 полета с около 14 000 туристи. В сряда ще пристигнат следващите 70 полета. Очаква се операцията за връщане на клиенти на "Томас Кук" да продължи до 6 октомври.
Ангелкова: Българските хотелиери губят милиони след фалита на „Томас Кук“
"CAA иска всички да продължат да се наслаждават на почивките си, тъй като ние планираме да върнем хората вкъщи в деня, в който е трябвало да се върнат съгласно резервациите си с Томас Кук или малко по-късно", казаха от ръководството на Администрацията за гражданска авиация. Ръководителят й изрази благодарност и към авиокомпаниите, които помогнаха в операцията за връщане на туристи в родината им.
Хотелиери: Банкрутът на „Томас Кук” може да доведе и до фалити у нас
"Томас Кук", най-старата британска туристическа компания в света, обяви фалит на 23 септември, като не успя да договори преструктуриране на дълга с основния акционер - китайската туристическа група Fosun - и кредиторите си.
Добави коментар