Влюбените в Китай празнуваха онлайн Свети Валентин

13:20, 15 фев 20 / Любопитно 25 1435 Шрифт:
Topnovini

Тази година в Деня на влюбените кината в Китай бяха празни, тъй като премиерите на редица филми бяха отложени заради епидемията. Но някои филмопроизводители решиха да покажат творбите си онлайн.

Излъчванията на живо помагат на бизнеса, а блогърите учат своята онлайн аудитория на романтични фрази, надявайки се да разведрят атмосферата на Свети Валентин. Според блогъра Алън Лау този специален период привлича повече публика, тъй като живите предавания могат да съберат двойки, които се намират на различни места.

Турция е изнесла 60 млн. рози за Св. Валентин

Магазин за цветя в Шанхай вчера е продал 120 букета чрез платформите за излъчвания на живо. Макар и това да е наполовина от продажбите им за Свети Валентин през миналата година, те все пак са доволни. „Офлайн продажбите ни спаднаха значително заради епидемията, затова се насочихме към някои онлайн дейности. Според нас, така можем да привлечем вниманието и да увеличим както офлайн, така и онлайн продажбите", казва директорът на магазина Жен Тън, предава "Радио Китай", цитирано от "24 часа".

Кристалина Георгиева: Китайската икономика ще се възстанови бързо и ефективно

Развлекателните компании от своя страна заложиха на „облачните срещи", за да върнат своята аудитория. Шанхайската „TZ House" по принцип всяка година за Деня на влюбените организира концерти, но тази година те предложиха на своите последователи да пеят онлайн. Ако „облачните концерти" се окажат успешни, компанията ще опита да продължи с тях и в бъдеще.

„Публиката може да споделя любовни истории чрез излъчването на живо и да поръчва песни за своите половинки. Тези облачни срещи ще са началото на нашите онлайн шоута", каза представител на компанията.

Добави коментар

Моля попълнете вашето име.
Top Novini logo Моля изчакайте, вашият коментар се публикува
Send successful Вашият коментар беше успешно публикуван.

Реклама