А1 има готовност да обслужва клиентите си онлайн, за да се ограничи разпространението на CОVID-19

14:19, 12 мар 20 25 2460 Шрифт:
Topnovini Автор: Topnovini

А1 насърчава своите клиенти да се възползват от възможностите на новите технологии, за да помогнат в овладяването на риска от инфекция с коронавирус (COVID-19) и сезонната грипна епидемия, съобщиха от компанията. Практически всички услуги, които А1 предлага на своите клиенти, могат да бъдат осигурени и онлайн. Каналите за самообслужване на компанията са лесни и удобни за употреба и дават възможност на потребителите да ограничат излизанията и ненужното излагане на риск.

От компанията припомнят, че сметките могат да бъдат платени лесно и удобно през приложението Моят А1, както и онлайн на А1.bg. Приложението на телекома се предлага както за Android, така и за iOS устройства, а клиентите имат възможност да запазят и данните за банковата си карта, с което да се възползват от услугата за автоматично таксуване. Освен че елиминира риска от предаване на болести по въздушно-капков път, подобно решение би спестило и много време в дългосрочен план. Мобилното приложение на Моят А1 позволява на клиентите да управляват всичките си услуги. С него те могат да следят текущото си потребление, да добавят допълнителни пакети, да проверят фактурите си, да плащат сметките си и дори да получават персонални оферти.

0% лихва за нови клиенти на А1 Кредитна карта през март

Хората, които планират покупка на ново устройство, преподписване на договор и прехвърляне на услуга към А1, също могат да го направят, без да напускат домовете си. Всичко това е достъпно в онлайн магазина на А1. На А1.bg може да бъде открит и богат каталог с всички устройства, които се предлагат в момента от А1. В това число влизат както смартфони, така и лаптопи, смарт часовници, таблети, телевизори, джаджи и аксесоари.

Хората, които имат нужда от консултация с представител на А1, могат да се свържат и с видео обаждане, което премахва нуждата от физическо посещение в магазин. От 10:00 до 19:00 часа, всеки работен ден, специалисти на А1 са на линия, за да съдействат. При нужда от съдействие с технически проблем, от А1 препоръчват използването на услугата А1 Видео помощник.

A1 обяви големи намаления за стилни дамски часовници в месеца на жените

Подробна информация за продуктите и услугите на А1 може да бъде открита и в специализирания портал за самообслужване help.a1.bg. В него могат да бъдат открити най-често задаваните въпроси във връзка с услугите интернет, телевизия, домашен телефон и други. Екипът на А1 продължава да поддържа и нормален режим на работа през останалите си канали. Използването на каналите за самообслужване е сигурно, бързо и удобно, затова екипът на А1 гарантира тяхната надеждност дори и в усложнената обстановка в страната.

Добави коментар

Моля попълнете вашето име.
Top Novini logo Моля изчакайте, вашият коментар се публикува
Send successful Вашият коментар беше успешно публикуван.

Реклама