А1 започва кампания за дигитална солидарност, за да ограничи социалните контакти

15:15, 14 мар 20 / Всичко за коронавируса 25 1284 Topnovini
Снимка: A1

А1 започва кампания за дигитална солидарност с клиентите си, която има за цел да ги насърчи да останат по домовете си и да не поемат излишни рискове от разпространение на коронавирус.

Първата стъпка от кампанията е, че от 16 март (понеделник), в рамките на 30 дни, А1 ще предостави безплатно на своите ТВ клиенти над 200 ТВ канала. Те ще бъдат отключени за клиентите, без значение на какъв абонаментен план са били преди извънредното положение.

Следващата стъпка от кампанията за дигитална солидарност на А1 ще бъде насочена към частните клиенти, които ползват мобилни услуги от компанията. На 18 март (сряда) частните абонати, с изключение на тези на предплатени карти, ще могат да се възползват от еднократен бонус от 10 000 MB мобилен интернет на максимална скорост, независимо от тарифния план, който ползват в момента.

За да се възползват от бонуса, абонатите трябва само да влязат в мобилното приложение Моят А1 или секцията на Моят А1 на A1.bg и да активират пакета от специалната секция. Мобилният интернет ще важи за 30 дни след активирането му.

Магазините на телекома, с изключение на тези в молове и търговски центрове, ще продължат да работят, но при намалено работно време до 18:30 часа, а в обектите ще се допускат до трима клиенти едновременно.

Още преди да бъде обявено миналата седмица, А1 призова своите клиенти да използват новите технологии, за да ограничат излизанията си до магазините на компанията. Използването на каналите за самообслужване е сигурно, бързо и удобно, затова екипът на А1 гарантира тяхната надеждност дори и в усложнената обстановка в страната

Добави коментар

Моля попълнете вашето име.
Top Novini logo Моля изчакайте, вашият коментар се публикува
Send successful Вашия коментар беше успешно пуликуван!
Ключови думи