Коронавирусът не само затвори заводите на редица автомобилни гиганти - пандемията от опасното заболяване доведе до промяна на техните емблеми, с които те са прочути в цял свят, предаде БГНЕС.
Автомобилните производители Audi и Volkswagen в своите социални мрежи представиха промени емблеми, които призовават хората да спазват разстояние един от друг заради COVID-19.
Volkswagen затваря заводите си в Европа за 3 седмици
Буквата V в новата емблема на Volkswagen е отдалечена от W. Компанията благодари на хората, които спазват препоръките на Световната здравна организация за социално дистанциране.
We are #Volkswagen. Thanks for keeping your social distance! #FlattenTheCurve pic.twitter.com/JeY27epjhl
— Volkswagen News (@volkswagen) March 23, 2020
Колелата в новото лого на Audi също са разположени на разстояние едно от друго. От концерна напомнят, че най-ценното нещо е човешкото здраве.
Stay at home, keep your distance, stay healthy, support each other – we are in this together. As a global company and a global community, our highest priority is to identify any opportunities to #FlattenTheCurve. Stay safe. pic.twitter.com/uwsW2JbhEu
— Audi (@Audi) March 20, 2020
На 11 март СЗО обяви пандемия от коронавирус. Опасният вирус е проникнал на всички континенти без Антарктида. По данни на университета „Джонс Хопкинс“ в света има 424 000 заболели от коронавирус, а около 19 хиляди вече са починали. Броят на излекуваните е 109 хиляди.
COVID-19 ще фалира повече хора, отколкото ще убие
TOPNOVINI.BG призовава за дисциплинирано и отговорно поведение пред изпитанието COVID-19. Да се обединим
около каузата да запазим живота и здравето на най-близките си.
#ОстаниВкъщи - спаси човешки живот!
Добави коментар