Иван Лечев избра отбора си за финалите в „Гласът на България“

15:02, 25 май 20 / Любопитно 25 2628 Шрифт:
Биляна Иванова Редактор: Биляна Иванова

Двукратният победител в най-гледаното музикално шоу Иван Лечев избра талантите в отбора си, които ще се борят за титлата „Глас на България“ и наградата от 50 000 лева тази година. В третото издание на Нокаутите привилегията да продължат състезанието с най-опитния треньор в журито извоюваха трима участници. Високите критерии на Иван Лечев покриха темпераментната македонка Калина Велковска, пеещият-художник Георги Шопов и българинът с холивудска кариера Пламен Бонев, съобщиха от екипа на предаването.

Два пъти съм печелил това шоу и много ми хареса. Искам пак да го спечеля“, коментира избора си китаристът на „ФСБ“.  

Иван Лечев избира най-добрите рок таланти в „Гласът на България“

Емоционалната Калина първа зае най-желания червен стол на сцената, след като откри вокалната надпревара със запомнящо се изпълнение на хита на Принс „Кiss“. Македонката, която е подгрявала световноизвестните Whitesnake в Скопие, прикова публиката с дрезгавия си тембър и атрактивно сценично присъствие, и задържа  най-сигурната позиция чак до финалното изпълнение в третите Нокаути.

От стол номер 1 успя да я измести само впечатляващият световен талант Пламен Бонев. 41-годишният артист използва опита си като четвъртфиналист в „Гласът на Финландия“ и безапелационно се превърна в едно от най-силните оръжия на Иван Лечев за концертите на живо. С парчето „Make you feel my love“ Пламен спечели публиката и журито, отстранявайки от класирането македонския Бари Уайт – Алмир Исмаили. 

Третият сигурен финалист в отбор Лечев е Георги Шопов, който разпределя любовта си между музиката, изобразителното изкуство и малката си дъщеря. „Мечтата ми е дам пример на моето дете -  как да постига целите си, когато има мечта“, призна 43-годишният варненец.

 

Добави коментар

Моля попълнете вашето име.
Top Novini logo Моля изчакайте, вашият коментар се публикува
Send successful Вашият коментар беше успешно публикуван.

Реклама