ДНК стартира активната кампания "Направи го сега" с нови лица

12:55, 07 юли 20 / Общество 25 941 Topnovini
Снимка: ДНК
Движение за национална кауза (ДНК) стартира активната част на кампанията си „Направи го сега“ с нов, емоционален клип, с участието на популярни лица, които приеха мисията на инициативата като своя – Мария Илиева, Петя Дикова, Юлияна Дончева и Дидо от D2. Чрез новото видео лицата на кампанията отправят своите послания към аудиторията, носещи смисъла на опита им от изминалия път до създаването на новия живот. Целта на видеото е да мотивира повече млади двойки и семейства в България да преценят за себе си кога е най-подходящото време да създадат първо или следващо дете.
 

През изминалата 2019 година близо 6000 семейства, които очакваха своите деца, се регистрираха в кампанията „Направи го сега”. От всички записали се, ДНК и партньорите ѝ от детската индустрия, успяха да осигурят „Бебешки ДНК пакети” за 20 от тях, с всичко най-необходимо за отглеждането на децата им през първите 12 месеца – пелени, храни, козметика, аксесоари, дрешки, количка, играчки и медицинска грижа.

Тази година отново 20 семейства ще имат възможността да облекчат значително бюджета си, като се регистрират на сайта на кампанията: www.napravigo.bg, до 31 декември 2020 г.

Фокусът на кампанията „Направи го сега“ е насочен към образованите и икономически активни млади българи, които рядко получават подкрепа по отношение на отглеждането на своите деца.

За първи път, тази година, кампанията има генерален партньор и съмишленик в лицето на Медицински комплекс „Д-р Щерев”, който подкрепя каузата, за да придобие още по-голям мащаб.

Организацията вярва, че демографията е голямата тема на бъдещето на България и раждаемостта е силно свързана с нея, както и че движещата сила за икономиката на една страна са децата.

 

Добави коментар

Моля попълнете вашето име.
Top Novini logo Моля изчакайте, вашият коментар се публикува
Send successful Вашия коментар беше успешно пуликуван!
Ключови думи